środa, 1 lipca 2015

Dlaczego?

Pierwszy wpis, wypada odpowiedzieć na pytanie DLACZEGO?
PONIEWAŻ: bezsenność.
Tematem bloga będzie spędzający mi sen z powiek wylot do Irlandii, który definitywnie przekreśli tegoroczny początek mojej kariery jako pilnej studentki... tak to widzą moi rodzice.
No właśnie, z tym także zmierzę się na tym blogu. Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomoże to komuś, kto stanie na tej drodze, na której obecnie znajduję się ja.
Od początku:
Mam 19 lat. Jestem tegoroczną maturzystką  (2 dni temu odebrałam wyniki i nie mam ochoty z tego powodu rzucić się z najwyższego punktu Ziemi w otchłań najniżej położonego, więc potraktuję ten epizod jako SUKCES). Niedawno także udokumentowałam swoje ostatnie 4 lata zmagań z fotografią egzaminem o zacnej nazwie fototechnik (czy z wynikiem pozytywnym, dowiem się niebawem).
Od pół roku zmagam się z typowym pytaniem "co dalej". Tak trafiłam na stronę au pair. Założyłam profil i oto właśnie pakuję manatki. 
Następny wpis poświęcę procedurze rejestracji na stronce oraz podstawowym prawom rządzącym ideą au pair.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz